Tarifele pentru sampling

Tarifele pentru sampling, degustari, promotii la raft variaza in functie de numarul personalului implicat in proiect, durata de desfasurare, numarul de locatii, vestimentatie, training-uri, logistica, costuri cu protectia muncii, transport, softuri de raportare, combustibil si comunicatii.

Campaniile de promovare BTL se realizeaza prin intermediul personalului sampling (promoterilor). Scopul acestora este de a convinge clientii sa cumpere, sa testeze, sa le prezinte si sa-i faca sa inteleaga aspectele brandului respectiv. Aceasta actiune este ideala pentru lansari de noi produse, care de obicei genereaza un real success in vanzari. Hostess se ocupa de recrutarea acestora, avand o baza de date de peste 500 promoteri, in continua crestere. La cerere, putem realiza casting si training, ne putem ocupa de logistica, de vestimentatie, si putem centraliza rapoartele.

Tarifele practicate  se situeaza intre cele mai mici de pe piata, raportul calitate-pret fiind unul avantajos. Calitatea personalului angrenat in campaniile BTL este foarte importanta. Astfel aspectul, pregatirea (training-ul), uniforma, trebuie tratate cu mare atentie.

Daca una din acestea nu este in regula poate dauna campaniei de marketing si implicit companiei beneficiare. Formarea echipelor de promoteri se realizeaza in urma castingului prin care se desemneaza si team-leaderii (supervizorii). Intre atributiile promoterilor se numara: o atitudine orientata spre vanzare, cunoasterea produselor in detaliu, ordonarea produselor, intocmirea rapoarterlor si a feedback-ului, captarea atentiei consumatorului, puterea de convingere. Pentru servicii profesionale de hostess, sampling, promotii si distributie pliante va rugam sa contactati

2018-11-06T16:33:45+00:00

Leave A Comment